28 ianuarie 2013

Globuri stralucitoare in forma de triunghiuri in Detroit, Michigan - Ianuarie 2013


-->






Southfield, Michigan (WJBK) - Joi noapte in redactia Fox 2 si pe pagina noastra de Facebook am primit mai multe rapoarte de lumini ciudate pe cer in Detroit. Oamenii au fost intrebati ce-au vazut.

,,Ma uitam la avioane seara si acesta nu era la fel de mare ca si ele, a spus David Levy. ,,Se putea vede practic forma triunghiulara a obiectului.'',,Sus pe cer am vazut un obiect in forma de triunghi, cu aproximativ cinci lumini intermitente spre nord.''

Pe pagina de Facebook a redactiei Fox 2, au fost sute de postari cu acest subiect.

Lisa a scris: ,,Am vazut unele in Southgate, dar am crezut ca au fost focuri de artificii si ciudate pentru ianuarie.''

Nick a scris: ,,Am presupus ca arau avioane. Ele zburau in aceeasi directie. Le-am urmarit timp de aproximativ 10 minute si am numarat patru sau cinci dintre ele.''

William Konkolesky de la Mutual UFO Network din Michigan a preluat, de asemenea, apeluri de la oameni care au vazut lumini pe timp de noapte peste tot in Detroit.
,,Este foarte posibil ca oamenii sa fi vazut avioane de spionaj militare, despre care nu am fost informati, cum ar fi avioanele de spionaj sau avioane secrete care zboara pe cerul nostru de cativa ani. Este bine cunoscut faptul ca aceste avioane sunt testate inainte de a informa oamenii ca acestea exista. Acum sus avem drone aeriene fara pilot si acestea arata ciudat, mai ales pentru cineva care nu are nici o idee despre ceea ce ar putea fi'', a spus Konkolesky.

Am trimis unele apeluri la SelfridgeNational Air Guard Base si la Federal Aviation Administration si nu am primit nici o reactie.








Sursa : quasi-mundo.com