17 februarie 2013

Aparitia unui OZN negru in forma de ou in California


-->




In ultimul timp s-a observat o crestere a aparitiilor obiectelor zburatoare neidentificate (OZN) in intreaga lume, care nu pot fi explicate de nici un cercetator sau om de stiinta. Cel mai recent raport de reperare, pretins a fi cel mai neobisnuit este cel venit din California, SUA.

MUFON, o organizatie non-profit care se ocupa cu studiul stiintific al OZN-urilor, a publicat pe pagina sa de internet un raport intitulat ,,Black solid egg shape with orange lights on the bottom''. Raportul publicat este insotit de o imagine artistica a OZN-ului, creditata de ,,Jeremy Nolen Graphic Design''.  

Raportul spune: ,,Prima data am vazut obiectul venind din vest, arata ca un obiect de foc plutind pe cer. Apoi s-a mutat spre est, s-a oprit si a planat timp de cateva secunde, apoi a inceput sa vina spre mine pentru aproximativ 10 secunde, apoi s-a oprit si a plutit ca si cum stia ca ma uit la el. Apoi a inceput sa se miste din nou incet spre est. Am fugit in casa si i-am chemat pe mama mea si pe unchiul meu. Toti am privit cum pluteste inainte sa dispara. L-am putut privi bine prin binoclul meu pentru aproximativ 1 minut.Nici un sunet. A planat, apoi s-a miscat, schimbandu-si directia.''
Din descrierea facuta de mama si unchiul martorului ocular, acestia au spus ca arata ca un foc topit care curgea din el in timp ce zbura incet. ,,Nu am vrut sa fug si sa i-au camera mea de fimat de teama sa nu dispara'', se arata in raport.

Potrivit raportului, obiectul misterios a fost reperat in luna noiembrie a anului trecut si a fost raportat la 1 februarie.




Sursa: ibtimes.co.in